CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

søndag, oktober 7

Mobilhelvede

Min telefon blev spærret i torsdags, fordi jeg havde glemt at betale min regning, så det var bare rigtig nedern.
Fredag var jeg så i byen med to veninder, hvor min telefon blev stjålet/smidt væk af mig i min brandert. Der er bare intet værre i hele verden end at miste sin telefon.
Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme i kontakt til nogle mennesker, for ikke at snakke om, hvordan jeg skal komme op om morgen. Skal møde kl. 9.00 i morgen og har intet vækkeur!!!!
Oveni i det har min pengepung også lidt nogle forfærdelige tømmermænd efter fredagens bytur. Vi besluttede os for, at det var helt vildt smart at købe et par flasker Möet, så der røg også pengene til en ny telefon! Aldrig køb champagne i byen når man er på SU!

1 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Øøøv, Sofie. Du må få en til at komme og hamre på din dør når du skal op i morgen