CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag, oktober 2

Uuuuh

Uh så skriver jeg lige mit første indlæg i min nye blog. Første gang jeg blogger nogensinde faktisk. Det er lidt underligt, ved ikke helt, hvad jeg skal skrive... Hmmmmmmmmm...
Hmmmmmmmmmmmmmmm...
Okay, jeg kan skrive om, hvad jeg har lavet i dag, ikke at det har været specielt spændende.
Efter et fantastisk gruppemøde på uni sammen med min fantastiske gruppe, som jeg skriver et forhåbentligt fantastisk projekt med omkring blogging (årsagen til min blog), tog jeg i svømmehallen med min moster.
Min super seje moster (som snart fylder 18 år) og jeg har besluttet os for, at vi skal til at være mere aktive. Men okay, jeg ved ikke lige, hvor aktive vi var. Efter vi havde dykket rundt under vandet lidt med vores klædelige dykkerbriller for, at kigge på lækre mandekroppe, kunne vores rygerlunger ikke holde til mere...
Så tog vi ind på Café Obl og fik sandwich med laksecreme og en flaske hvidvin. Hun fulgte mig efterfølgende noget af vejen hjemad imens vi gik og sludrede.

0 kommentarer: