CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag, oktober 19

Onsdag

Igår var mig og Hylke ude i det nye storcenter i City Syd, Shoppen! det var noget værre lort.. nå men så tog vi hjem i min mosters nye lejlighed.. hun har ikke rigtig fået nogle møbler endnu og lejligheden er så død skæv, gulvet er næsten ligesom en skatebordrampe, derfor vi fik kvalme af at være derinde,så vi tog hjem af. Men så mødte vi lige min mor og nogle af hendes venner inde på London Pub, det var rigtig hyggeligt.


Emil min rigtig gode ven, som jeg har kendt fra helt lille, var der også. Det er super synd for ham, han har lige fået fedtsugning, men så var der gået betændelse i hans sår. i den sidste måned har han bare lagt hjemme og hver dag kom en sygeplejeske for at skifte hans forbindinger. Men set fra den lyse side er han blevet endnu mere skinny af det..