CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag, oktober 23

Tamt gruppemøde...

Min veninde skulle på brobygning ude på uni i dag.....
Mig: hva' klok'?
Hylke: klokken 10?
Mig: FEDEST! du kan køre mig! så er jeg fri for at tage den åndsvage bus, som åbenbart har skiftet rute imens jeg har haft "ferie", som gør at jeg skal gå et ok langt stykke om morgenen! Jeg har nemlig også gruppemøde klokken ti!
Hylke: Super!

Næste dag til gruppemøde:
Mig: Okaaaay, hvor er min gruppe?!?!?!?

...Så skulle vi åbenbart møde kl. 11! De sagde alle udtrykkeligt til mig til vores gruppefest, at det altså var klokken 10.00... Hmm og jeg troede man skulle høre sandheden fra fulde mennesker... og børn...
Nå men nu har jeg siddet i vores grupperum alene i snart en time, og hostet rigtig meget af den grund, at folk uden for skulle kunne høre mig, så de ikke tror lokalet er ledigt, og kommer brasende ind...

set fra den lyse side, har jeg faktisk fået lavet en masse... har læst næsten hele anne om annes blog som vi skriver projekt om.. thumps up til mig!

0 kommentarer: